هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

‘ خادمعلی تهذیبی ’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون بسکتبال با علم به اینکه تیم پتروشیمی در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار داشت تدارک لازم برای اهدای جام را ندید.

وی اظهار داشت: این وظیفه فدراسیون بسکتبال بود که تمام تدارک لازم برای برگزاری جشن قهرمانی را فراهم کند اما در کمال تعجب این اتفاق صورت نگرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر با اشاره به ارسال نکردن جام به ماهشهر افزود: چطور ممکن است در دیداری که تکلیف قهرمانی لیگ برتر مشخص می شود جامی در نظر گرفته نشود.

وی گفت: فدراسیون فوتبال در هفته پایانی لیگ برتر چهار جام قهرمانی را به چهار شهر مختلف کشور برای اهدا به تیم قهرمان ارسال کرد ولی فدراسیون بسکتبال از آوردن جام قهرمانی به ماهشهر امتناع ورزید.

تهذیبی افزود: فدراسیون بسکتبال باید پاسخگوی این اتفاقات باشد، آیا اگر تیم مهرام نیز در آستانه قهرمانی بود جام را به ماهشهر نمی آوردند؟

وی اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال وعده داد در صورت برقراری امنیت، این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود و حتی فرماندار ماهشهر قول تامین امنیت این دیدار را داده بود ولی در این خصوص نیز شاهد کارشکنی ها از سوی تهران بودیم.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: امنیت دو بازی تیم ما مقابل مهرام در تهران بخوبی تامین نشد ولی فدراسیون بی دلیل تماشاگران ماهشهری را محروم کرد.

وی گفت: امیدواریم دیدگاه ها در فدراسیون تغییر کند زیرا فدراسیون نباید فرقی بین تیم ها قائل باشد.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 ] [ 7:44 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar